4 września 2014

No to zaczynamy!

Cześć ! :) 
Może na sam początek  napiszę, że kiedyś, kiedy to jeszcze blogi nie były takie popularne, i były jeszcze te stare, dobre blogi na onecie [nie wiem, czy ktoś stąd będzie jeszcze takie czasy pamiętał;d] miałam swój blog-pamiętnik, oraz kilka innych np. ze swoją kumpelą prowadziłyśmy robienie szablonów na zamówienie :d , jeszcze bardziej sięgając wstecz prowadziłam również blogi z wirtualnymi adopcjami, z dolls'ami, z candy dollsami itd. itp. :) Mój blog-pamiętnik niestety został skasowany, za co szczerze nienawidzę portal onet... Było mi mega przykro kiedy w pewien dzień, chciałam wejść i przeczytać sobie jak to kiedyś było, pośmiać się, pisałam tam prawie dzień w dzień przez parę lat - także było co wspominać i z czego się pośmiać. No niestety nie przetrwał ... Po wielu latach postanowiłam założyć sobie bloga - i stało się oto jestem !
Co prawda nie wiem jeszcze co i jak tutaj - ledwo ogarnęłam wygląd - no ale miejmy nadzieję, że jakoś pójdzie :)
To może się przedstawię :


  • Nazywam się Aneta.
  • Jestem z roku 1994
  • Zamieszkuję piękny Kraków:)
  • Mam przecudownego narzeczonego <3
  • Mam również przecudownego psa, który niestety jest już staruszkiem :(
  • Mam wiele planów na przyszłość
  • Mam też wiele problemów, które czasem sama sobie wymyślam i stwarzam! 
  • Mam też w planach szukanie pracy - w tym roku skończyłam szkołę 
  • Jestem dosyć skrytą osobą - nie otwieram się od razu przed ludźmi, często ktoś musi się o to bardzo postarać :)
  • Bardzo lubię gotować ! Ale jeszcze bardziej lubię jak widzę, że ludziom to smakuję!
  • Za to nie lubię sprzątać, no ale nie można lubić wszystkiego :D
  • Często mam lenia...
  • ... ale to się chyba każdemu zdarza :D
  • Najchętniej chciałabym wygrać w totka, i spełnić swoje największe marzenia o pięknym wielkim domu, z pięknym ogrodem, gdzie mogłabym zamieszkać, ze swoją przyszłą rodziną!


Szczerze, to myślałam , że pierwszy post będzie krótki, zwięzły, a tutaj chciałoby się pisać i pisać:) ale na sam początek wydaję mi się, że wystarczy. Żebrać o komentarze nie będę, ale jeżeli to czytasz to możesz zostawić po sobie jakiś ślad !:)
Na zdjęciu jestem ja, jednak jest to bardzo stare zdjęcie bo z roku uwaga, uwaga : 2008 ! Tyle lat minęło:)

4 komentarze:

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS