26 kwietnia 2016

OpenBox Paka zwierzaka kwiecień 2016 - czyli spacerowa finezja ! :)

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z OpenBox'em kwietniowej Paki Zwierzaka. Oczywiście przy otwieraniu było bardzo dużo radości - ale pierwszy raz mój pies oszalał do tego stopnia, że sam zaczął otwierać sobie pudełko, i bardzo ciężko było mi porobić jakieolwiek zdjęcia produktów - wszystko mi zabierał, szarpał, rozrzucał - no po prostu szał!
Najśmieszniejsze jest to, że w ciągu miesiąca przychodzi do mnie kilka różnych pudełek- ale gdy mój Hugo zobaczy szare pudełko z logiem Paki Zwierzaka od razu wie, że to jego ! :) No to zaczynamy :


W taki właśnie sposób, jamnik aniołek potraktował Pakę Zwierzaka... :D A teraz czas na zawartość :

Zabawka piłka/kość na sznurku - Comfy
"Zabawka wykonana z bawełnianego. mocnego sznura twardymi elementami gumy. Bezpieczna dla zębów i dziąseł. Zaspakaja chęć gryzienia, doskonałe sprawdza się jako aport na spacerze"

Jak widać metka została już urwana zanim zdąrzyłam zrobić zdjęcia. Jak wiadomo z poprzednich recenzji - mój pies uwielbia zabawki, po prostu uwielbia - a szczególnie uwielbia nowe zabawki - wszystko co nowe, jest najlepsze! Stare leżą w kącie dopóki nie nacieszy się lub nie zepsuję nowej zabawki. Tak też jest w tym przypadku - szkoda, że jest to sznurek - bo jak również wiadomo, Hugo uwielbia piszczące zabawki - ale za to bardzo spodobała mu się zielona kosteczka, która nie wygląda już tak jak na zdjęciu - odgryzł kawałek :D

Naturalny gryzak nóżka jagnięca - Trixie
"Przepyszny kąsek przeznaczony dla psów wszystkich ras i w każdym wieku. Naturalnie suszona nóżka z jagnięciny, pozbawiona sztucznych dodatków. Gryzak znakomicie oczyszcza zęby i wspomaga higienę jamy ustnej. Idealnie sprawdzi się jako przekąska na wspólnej wędrówce"

Gryzak był w białym woreczku - niestety woreczek został rozszarpany i cudem zdążyłam zabrać mu nóżkę do zdjęć :D był to pierwszy produkt który został wyciągnięty z pudełka przez Hugona - co mówi samo za siebie, że jest to jeden z ulubionych produktów z Paki.

Przysmak - Planet Pet
"Naturalne paski jagnięce z 100% wysokiej jakości protein. Nie zawiera konserwantów, barwników i chemicznych dodatków. Zdrowa i pożywna przekąska odpowiednia dla psiaków w każdej wielkości i w każdym wieku."

Uwielbiam przysmaki, które są w tak wygodnych opakowaniach jak to - głównie chodzi mi o szczelne zamknięcie:) Nie wiem czy mój pies w ogóle wyczuwa jaki smak zjada - bo szczerze mówiąc zazwyczaj tak szybko rzuca się na przysmaki które mu daję, i tak szybko znikają, że nie jestem w stanie stwierdzić co najbardziej mu smakuję! Paseczki jagnięce zaczęły znikać bardzo szybko - i z tego co było widać bardzo mu smakowały.

Kabanos - Planet Pet
"Naruralna, z 100% mięsa wołowego przekąska dla każdego psa"

Szczerze - nie wiem co powiedzieć o tym produkcie, bo po tym jak wykonałam to oto zdjęcie - Hugo natychmiast ukradł kabanosa i nim zdążyłam mu to zabrać kabanos był już w jego brzuszku, a opakowanie było po prostu rozszarpane - jedyne co mogę powiedzieć to to, że na pewno bardzo mi smakowało!

Karma mokra PLATINUM NATURAL - zdrowypiesek.pl
"Nowość na polskim rynku, jedyna karma da psa posiadająca certyfikat jakości. Pełnowartościowy posiłek dla psów wszystkich ras i w każym wieku. Zawiera wyselekcjonowane składniki, w jakości żywności przeznaczonej do spożycia przez ludzi. "

Karmy jeszcze nie otwierałam - ale na pewno wypróbujemy, karmy z tej firmy mój pies jeszcze nie jadł, także zobaczymy czy przypadnie mu do gustu, jednak wiem, że mokre karmy bardzo mu smakują - na co dzień karmimy go suchą karmą. 

Próbka karmy PLATINUM - zdrowypiesek.pl
"Karma najwyższej jakości, posiadająca certyfikat jakości. Wyróżnia ją duża zawartość świeżego mięsa, nieporównywalny smak orz bardzo wysoka przyswajalność wszystkich składników odżywczych."

Próbka suchej karmy - zawsze to jakieś urozmaicenie smakowe dla psa, karma którą codziennie dostaję to kurczak z ryżem, także jagnięcina z ryżem powinna mu również zasmakować. Karma ma w sobie 70% świeżego mięsa - jak dla mnie ogromny plus:)

Torba na smakołyki i torebki na odchody - Trixie
"Torebka materiałowa, idealna do spakowania przysmaków, woreczków czy nawet małej zabawki. Przyda się podczas każdego wspólnego spaceru. "
"Woreczki z uchwytem na odchody. Niezbędnik podczas każdego spaceru. "

Są to na prawdę przydatne gadżety na spacer z psem. Woreczki - no chyba tutaj nie muszę nic dodawać, a z torebki jestem bardzo zadowolona - zazwyczaj garstkę przysmaków brałam do zwykłej siateczki lub do kieszeni, więc dla mnie to bardzo przydatny produkt.

Gratis dla stałych klientów - Naturalne gryzaki Lolo Pets
Jako, że razem z Hugiem jesteśmy już stałymi klientami to otrzymaliśmy gratis - naturalne gryzaki, nie otwierałam ich jeszcze, bo nie chciałam dawać mu na raz tyle smakołyków - jednak widzę, że są to płuca wołowe - pewnie smrodek będzie niesamowity, ale za to takie śmierdziuchy to istny raj dla mojego Hugona:)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
I to już wszystko, tutaj zdjęcie jak prezentuję się cała zawartość Paki Zwierzaka:)


Jesteśmy okropnie zadowoleni z zawartości Paki Zwierzaka - jak dla mnie Paka Zwierzaka to najlepsze pudełko jakie kiedykolwiek mogłam znaleźć ! Jak wiadomo jestem fanką różnych boxów i trochę tego zamawiam, jednak nic nie cieszy mnie tak bardzo jak Paka Zwierzaka - a oprócz tego ta radość w psich oczach ! Poza tym myśl przewodnia - spacerowa finezja - wszystko co znalazło się  środku idealnie wpisało się w temat paki!
Dziś na prawdę było ciężko uchwycić to wszystko na zdjęciach, bo pies z miesiąca na miesiąc coraz bardziej nie może się doczekać - zresztą jest coraz starszy i już powoli wie, co może znaleźć w środku. A teraz kilka zdjęć mojego 9 miesięcznego diabełka z Paką ! :) 









Hugo się dobrze bawił, a później pani musiała wszystko posprzątać, ale warto było ! :)


5 komentarzy:

  1. jak się piesek dorwał :D fajny box

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna zawartość paczki! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten box jest genialny! :) JA tylko czekam wą wreszcie zaadoptujemy jakiegoś pieska by właśnie rozpieszczać go Paką Zwierzaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mamy tę Pakę, jest świetna. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że nie mam zwierza żadnego, ale paczucha świetna. Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS