9 lipca 2016

Majowa wyprawa z psem czyli Zimny Dół!

Hej ! :) 
Wiem, że nie wiele z Was mnie podczytuję, ale na pewno jest kilku fanów mojego psiaka :) Jako, że nie miałam za dużo czasu i nie miałam kiedy wziąć się za obrabianie starszych zdjęć, to nie miałam też wcześniej czasu dodać tutaj post o naszej wyprawie w znajome już nam miejsce [nam jako właścicielom, Hugo był tam po raz pierwszy! Ale jak pamiętacie jeździliśmy tam z Homerkiem<3 :(] czyli do Zimnego Dołu:) Nie robiłam zbyt wielu zdjęć drogi, jako, że już tam byłam bardziej skupiałam się na nas lub na psie. :) A więc zapraszam na dawkę zdjęć z tego spaceru! :) 













I tym ostatni zdjęciem chciałabym Was poprosić o cierpliwość, i zaprosić na drugą część tej notki, którą opublikuję za 2-3 dni ! :) Będzie tam dużo więcej zdjęć Hugona, i w tym zabawa najlepszą zabawką na świecie:) 

Jak Wam się podobają zdjęcia?:)

/Wszystkie zdjęcia są oczywiście mojego autorstwa, proszę o nie kopiowanie ani nie przywłaszczanie sobie ich!/

1 komentarz:

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS