13 grudnia 2016

Jesienna sesja Hugona ! :) cz.1

Hej! :) W pewien piękny jesienny dzień wybraliśmy się na spacer, na którym to Hugo miał porobione kilka jesiennych zdjęć - było w miarę ciepło, niestety mój pies nie jest zbyt dobrym modelem - non stop gdzieś biegnie, coś broi, coś psoci :) Szczerze mówiąc jest tylko jedno zdjęcie które mega mi się spodobało - owszem, jest dużo ładnych ale to jedno jest perfekcyjne jak dla mnie - będzie ono dopiero w drugiej części notki, ponieważ zdjęć mam na tyle, że nie ma sensu dodawać ich w jednym poście:) Nie przedłużając zapraszam do oglądania zdjęć :) Żeby zrobić Wam większy smaczek - te lepsze według mnie zdjęcia zostawiłam na następny post:)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS