2 lipca 2017

Legowisko od Land off Staff

Hej :) Dzisiaj piszę do Was matka Huga i Hery - jako, że moje dwa szatany rozniosły na czynniki pierwsze swoje dotychczasowe legowiska postanowiłam zamówić im jakieś jedno duże - bo i tak spali razem cisnąć się w jednym. Podpatrzyliśmy u znajomego pieseła [Gizior Rozrabiaka] , że ma świetne legowicho i postawiliśmy na tą samą firmę, w dodatku znajduję się ona niedaleko nas w Krakowie - więc umówiliśmy się na odbiór osobisty. Także złożyłam zamówienie u Land of Staff FCI , i czekałam na legowisko 3 tygodnie - czas oczekiwania całkiem przyzwoity biorąc pod uwagę sam rozmiar legowiska - wybrałam rozmiar 100cm x 120cm - więc na prawdę ogromne, do tego mogłam sobie sama powybierać jak będzie wyglądało legowisko - kolor materiału, wzory, kolor podszycia minky. Po trzech tygodniach gdy dostaliśmy wiadomość, że legowisko można odebrać pojechaliśmy je odebrać jak tylko znaleźliśmy chwilę czasu, po odpakowaniu go w domu nasze oczy ujrzały takiego oto wielkie spanko


Powiem Wam, że gdy je zobaczyłam to się w nim zakochałam - a no i mimo że znałam wymiary to wydawało mi się, że będzie trochę mniejsze a w rzeczywistości jest prze ogromne i zmieściłyby się jeszcze ze dwa psy :D Szczerze to i nawet ja sobie czasem w nim leżę bo jest na prawdę wygodne! Oczywiście moje dwa szatany też od razu się w nim zakochały, Hugo od razu potraktował je swoimi przednimi ząbkami - ale pilnujemy i jednego i drugiego pieseła, żeby legowiska nie gryzł, i żeby było całe. Na pewno nie jest to nasze ostatnie zamówienie - oczywiście ponownie przy wyborze firmy postawię na właśnie Land Of Staff FCI ! :) 

Legowisko mamy już u siebie dwa miesiące - legowisko dalej jest nie zniszczone, o dziwo nie ubrudziło się - co prawda po spacerze zawsze wycieramy łapy i podwozie, ale biorąc pod uwagę dosyć jasne kolory obawiałam się, że będzie gorzej - po dwóch miesiącach możemy już cokolwiek powiedzieć na temat posłania :) Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zdecydowaliśmy się na jego zakup. 
PLUSY:
- bardzo ładnie i porządnie wykonane legowisko
- możliwość samodzielnego dobrania kolorów/wzorów
- legowisko jest bardzo wygodne
- duża ilość rozmiarów do wyboru
- przy delikatnym gryzieniu nie robią się od razu dziury jak to czasem bywało
MINUSY:
Jedyny minus pojawił się przez nasze niedopatrzenie - a dokładnie to chodzi o rozmiar, nie powiem poniosło nas i spanko zajmuję dosyć dużo miejsca - a w nocy Hugo i Hera i tak śpią z nami, także spokojnie mogliśmy zamówić mniejsze :) Co do wykonania - nie można się o nic przyczepić:)
Hugo i Hera polecają! :)

2 komentarze:

  1. Ja teraz też od jakiegoś czasu rozglądam się za jakimś legowiskiem. Do mojego pokoju jednak najbardziej pasowałoby narożne, ze względu na to, że mam mało miejsca :/ Na razie korzystam z transportera jako miejsce gdzie Fuks może wypoczywać w spokoju, ale w przyszłości jeśli pojawi się drugi psiak to trzeba będzie zainwestować w legowiska :D Nie wiem jak ja to wszystko pomieszczę XD
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wiele firm Hand-made, które mają przepiękne opcje materiałów do wyboru robi narożne legowiska :D

      Usuń

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS