21 października 2017

Potworna rozkosz - wrześniowe wydanie Paki Zwierzaka !

Hau! Dzisiaj przychodzimy do Was z wrześniowym wydaniem Paki Zwierzaka ! Jesteście ciekawi co znaleźliśmy w środku? :)
Zabawka Tatrapet
Zabawkę oddaliśmy znajomej która, przygarnęła na DT małą, śliczną sunie Tutti Frutti vel. Anetka :) Uznaliśmy, że Brygadzie RR na pewno zabawka się przyda bardziej niż nam :)
Przysmak WoolfSnack
Jak dobrze wiecie przysmaki tej firmy są nam bardzo dobrze znane właśnie z pudełek PZ - jednak Paka Zwierzaka dba o to, żeby nie było nudno i stara się zawsze zapewnić smak, którego jeszcze w pudełku nie było - i tak też było tym razem, wydaję mi się, że tego smaku jeszcze nie było - przynajmniej my na takowy nie trafiliśmy :) Kaczka z marchewką - ZAPACH JAKI, przysmak uformowany został w kosteczki - oczywiście opakowanie nie starczyło nam na długo - głodomory zjadły z chęcią :) 
Przysmaki suszone Maced
Baaardzo lubimy firmę Maced - w sumie w naszej szufladzie z psimi przysmakami górują przysmaki firm Maced oraz Alpa Spirit. W pace zwierzaka otrzymaliśmy Spaghetti którego jeszcze nie próbowaliśmy - jest to CO CO CO , oraz MIX w którym znaleźliśmy CO CO CO . Z obydwóch produktów byliśmy bardzo zadowoleni - świetnie, że Maced w końcu pojawił się w Pace Zwierzaka ! :) 
Paluszki Alpfa Spirit , kość z hiszpańskiej szynki serrano Alpa Spirit, mokra karma Alpha Spirit
Gdy tylko otworzyłam pudełko i zobaczyłam produkty Alpha Spirit to byłam prze szczęśliwa - moje psy je uwielbiają. Paluszki są nam bardzo dobrze znane, psy za nimi szaleją. Podobną kość już kiedyś mieliśmy - będą mieli co obgryzać przez jakiś czas ! No i coś z czego jestem najbardziej zadowolona - czyli mokra karma od Alpha Spirit - nowość na rynku, jeżeli mam być szczera to bardzo liczyłam na to, żeby ten produkt pojawił się w Pace Zwierzaka - bardzo chciałam ją przetestować :) Trafił nam się smak wołowina z melonem. Mokrej karmy jeszcze nie próbowaliśmy - ale mam zamiar wysmarować nią Kong'i :)
I to by było na tyle jeżeli chodzi o wrześniową edycję Paki Zwierzaka. My jesteśmy bardzo zadowoleni, bo w pudełku znalazły się produkty naszych dwóch najbardziej ulubionych psich firm. Jak dla nas takie Paki mogłyby być co miesiąc :D Jesteśmy ciekawi, co znajdziemy w kolejnym pudełku! :) 





6 komentarzy:

  1. Super paka i psiaki ucieszone :-)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paka ciekawa , moim zdaniem powinni dawac trochę "trwalsze" zabawki :P. Nutka też uwielbia Alphe, mokrej karmy jeszcze nie mialysmy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak co do zabawek to absolutnie się zgadzam, chociaż ja i tak mam jamniczego niszczyciela, więc ciężko znaleźć dla niego zabawkę niezniszczalną - a znowu taki KONG jest dosyć drogi, i jednak byłby to mało opłacalny biznes dla Paki Zwierzaka :)

      Usuń
  3. Pieski jakie zaciekawione :D Dobrze, że w środku pojawiły się produkty, które już znacie, masz wtedy pewność, że będą psom smakowały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie te paki są chyba przereklamowane. Sama nie wiem czemu. Ze wszystkich powyższych rzeczy, chyba najciekawszą niespodzianką dla mojego psa byłyby przysmaki od Woolf i paluszki od Alpha Spirit, bo reszta totalnie by się u nas nie sprawdziła.
    Z jednej strony taka paczucha jest super, bo nigdy nie wiadomo co w niej otrzymamy i będzie to czasem miłe zaskoczenie, ale z drugiej strony.. co jeśli trafią się rzeczy/artykuły, których nasz pies nie lubi?

    Świetnie, że Wam paka przypadła do gustu, a psiaki są przeszczęśliwe z wszystkich niespodzianek w niej ukrytych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta paka w całości nam się mega spodobała - moim psom dużą radość sprawia samo otwieranie paki, jak widzą pudełko to wiedzą o co chodzi :)Są też paki które nie zawsze przypadają do gustu - w szczególności jamnikowi, ale za to Hera nie pogardzi niczym :) A jeżeli znalazłoby się coś co moim psom by nie spasowało to mamy dużo psich kumpli - a nóż widelec któremuś by zasmakowało :)

      Usuń

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS