25 lutego 2018

Gęsty gąszcz, Moczarka, Pif Paf - czyli nasze nowe zdobycze od Hauever ! :)

Hau! Dawno, dawno temu po raz pierwszy złożyliśmy zamówienie na piękne obroże firmy Hauever - po jakimś czasie, pojawił się nawet u nas post, gdzie podsumowaliśmy plusy i minusy produktów - oczywiście tak jak nam się wydawało nie był to nasz ostatni zakup u Hauever'a :D
Oczywiście był wielki problem, żeby wybrać które wzory tym razem znajdą się w naszym zamówieniu. Jeżeli chodzi o Herę, to wiadome były dwie rzeczy - że musimy być to obroża o szerokości 35mm, oraz musi to być obroża półzaciskowa. Przeglądając wszystkie wzory postanowiłam w końcu, że zamówię jeden z pierwszych wzorów który znalazł się w asortymencie firmy i który od zawsze bardzo mi się podobał. Mowa o fioletowo-niebieskiej obroży Pif Paf. Czyż Hera nie wygląda w niej pięknie?
Gdy tylko zobaczyłam na facebook'u, że Hauever ma nowy wzór o nazwie Moczarka - zakochałam się w nim. Był on wtedy dostępny tylko w szerokości 25mm, więc postanowiłam, że to właśnie ten i żaden inny wzór będzie dla Hugona. Tym razem postanowiłam wybrać dla niego obrożę na klamrę. Gdy tylko ubrałam mu obroże od razu się w niej zakochałam - jedynie nie spodziewałam się, że Moczarka będzie się jakby to ująć 'mienić' na fioletowo - jednak mimo to, jest idealna! 

Hauever oprócz obroży w sprzedaży dostępne ma również smycze - więc postanowiłam do tego wszystkiego dokupić smycz, smycz miała być przepinana, postawiłam też na długość 3m z myślą, że mogłabym na jednej smyczy prowadzić i Huga i Herę, dlatego też poprosiliśmy firmę o dwa różne karabińczyki - jeden mały, drugi duży. Wybór padła na wzór Gęsty Gąszcz - jesteście ciekawi jak prezentuje się w połączeniu z obrożami? 

Dla niektórych połączenie Pif-Paf oraz Gęsty Gąszcz może kompletnie do siebie nie pasować - jednak my lubimy kolorowe zestawienia, chyba nie mamy ani jednego pełnego kompletu który kolorystycznie by do siebie pasował. Te jak i poprzednie wzory są przecudowne, bardzo łatwo jest również doprowadzić brudną obrożę czy smycz do stanu sprzed ubrudzenia. O ile się nie mylę poprzednie wzory również przeżyły pranie w pralce - w temp 30 stopni , i nic im się nie stało :) 
Zdradzimy Wam, że mieliśmy okazję na Krakowskim Psim Targu osobiście poznać osoby, które zajmują się sprzedażą produktów Hauever - i jesteśmy bardzo mile zaskoczeni ! :) A teraz dorzucimy jeszcze kilka zdjęć - tym razem ze spacerów :) 



A Wam jak podobają się nasze zdobycze? A może też macie jakieś Hauever'owskie zdobycze? :) Chętnie poczytamy Wasze komentarze - także zachęcamy do zostawienia śladu po sobie :) 
My już nie możemy się doczekać na nowe wzory !! :) 

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę zdobyczy! Śliczne wzory, a na pieskach już w ogóle prezentują się bajkowo.
    Mój Łotr niestety nie posiada żadnego akcesorium od Hauever, ale kto wie, może nie długo się to zmieni, bo mają naprawdę ładne wzory. ;)

    Pozdrawiamy,
    Oliwia i Plato

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie wzory piękne :D ALE... haha ja mam fioła na punkcie tego, żeby komplety pasowały do siebie haha :D aczkolwiek kolory obróżek i do Hery i do Hugo pasują idealnie *_*

    OdpowiedzUsuń

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS