7 czerwca 2016

Czerwcowe pudełko LovelyBox - zapraszam na zawartość!:) Make Me Bio, Nature Queen :)

Hej ! :) Z dużym opóźnieniem, ale w końcu jestem - z zawartością czerwcowego pudełka LovelyBox, niestety jakoś tak co się zabierałam za tą notkę to okazywało się, że są rzeczy ważne i ważniejsze i stąd aż takie opóźnienie, na szczęście babeczki z LovelyBox nie mają takich opóźnień, bo pudełko przyszło na prawdę szybko bo w pierwszych dniach czerwca :) 


Le Cafe de Beaute - żel chłodzący do ciała 100ml - 18,73zł
"Naturalny i skuteczny środek do regeneracji skóry po opalaniu. Delikatnie i szybko łagodzi wrażliwą skórę, nawilża i chłodzi, zapewniając przyjemne uczucie komfortu i świeżosci."
Jako, że mam uczulenie na słońce to w pierwsze dni słoneczne dni staram się uikać promieni słonecznych, jedna jak na razie udaję mi się to zwalczać wizytami na solarium, po których niestety moja twarz płonie (nie wiem czy tylko ja tak mam, ale twarz zawsze mam najbardziej opaloną) więc krem na pewno się sprawdzi, żeby ukoić moją rozpaloną skórę :) 

Nature Queen olejek awokado 50ml - 25,99zł
"Uzyskiwany jest podczas procesu tłoczenia na zimno miąższu z owoców awokado. Olejek można stosować na wiele sposobów np. jako dodatek do domowych kosmetyków : maseczek lub peelingów. W czystej postaci doskonale nadaje się do masażu, pielęgnacji skóry twarzy i całego ciała."
Do olejków nie jestem przekonana, także nie wiem czy go przetestuję, jeżeli w ciągu miesiąca po niego nie sięgnę to pewnie podaruję go komuś w prezencie :) 

Make Me Bio Almond Scrub - delikatny peeling do twarzy 60ml - 32zł
"100% naturalny peeling do twarzy ze słodkich migdałów i pestek słonecznika to doskonały produkt do cery suchej i wrażliwej. Ma właściwości ścierające jednocześnie pozostawia cerę miękką i nawilżoną."
Byłam bardzo ciekawa tego produkt, jednak jeszcze go nie przetestowałam, gdyż czeka na swoją kolej - jakoś jesten nauczona nie otwierać wszystkiego na raz i czekam aż jedna rzecz mi się skończy dopiero wtedy sięgam po następną:) Jestem zadowolona, że znalazł się w pudełku, można go rozrobić z wodą lub z mlekiem :) 


Organic Shop - organiczny balsam do włosów winogronowy miód 250ml - 10,99zł 
"Podaruj swoim włosom zadziwiającą miękkośc i lekkość dzięki pielęgnacji z balsamem Organic Shop. Balsam na bazie organicznego oleju z winogron i miodu." 
Bardzo ucieszyłam się z tego produktu, ponieważ zmieniałam kolor włosów z brązu na blond na własną rękę w domu i potrzebuję teraz preparatów do pielęgnacji włosów - a ten balsam przecudownie pachnie, na pewno zużyję go w całości  i możliwe, że skusze się na zakup kolejnego!:)


John Lenon - lemoniada z rabarbaru 330ml - 5,90zł
"Naturalnie mętna, rabarbarowa lemoniada z 30% zawartością soku z cytryny i jabłek. To unikalne i orzeźwiające połączenie "
Skład pokazany na zdjęciu, idealny produkt dla mnie ponieważ jest bezglutenowy :) Lemoniadę wypiłam na pół ze swoim chłopakiem, co do smaku - był dobry jednak nie powalający - ale mi ciężko dogodzić :D 
Oprócz produktów pełnowymiarowych znalazłam też kopertę od Babeczek - z podziękowaniami, które znajdują się w każdym pudełku, zniżkę do GymHero, znizke do TobeEco oraz ulotkę z Make Me Bio:)

Oprócz tego w pudełku znalazły się również próbki NikWash - wosk impregnujący oraz środek czyszczący do hydrofobowego oraz zwykłego puchu , krem One Ingredient, kremu do twarzy Olivoliq, kremu do twarzy Go Cranberry, kremu Make Me Bio oraz szamponu Bioxsine:)



 - - - - - - - - - - - - - - - 

I to by było na tyle :) Jestem zadowolona z tego pudełka, najbardziej zadowolona jestem z balsamu do włosów, ma na prawdę przepiękny zapach, oprócz tego przyda mi się zniżka do GymHero :) 
Po podliczeniu wartość pudełka to : 93,61zł - super !:)
A tak prezentuję się cała zawartość pudełka : 



I jak Wam sie podoba zawartość? :) 
Komentujcie - jest mi bardzo miło czytać wasze opinię :) 

7 komentarzy:

  1. Mnie się zawartość bardzo spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Super jest zawartość tego boxa! Przyjemnych testów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw :) żałuję, że nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe artykuły :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o lovely box, ale teraz może sama się skuszę :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość super :) i nawet chciałam zamówić pierwszego boxa z Lovely, ale okazało się, że wstrzymali boxy na lipec.. wielka szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość idealna wręcz dla mnie!:) dodaje bloga do obserwowanych o zapraszam do siebie ;) Karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS