24 czerwca 2016

Czerwcowy fitlovebox czyli fit pudełko dla każdego!:)

Hej kochani, dzisiaj zapraszam Was do zapoznania się z zawartością czerwcowego fitlovebox'a , zdjęcia nie są rewelacyjne, ponieważ w dniu, w którym robiłam zdjęcia pogoda nie sprzyjała i było szaro buro - ale wydaję mi się, że to nie będzie jakimś wielkim problemem :) A więc zapraszam :


Santini - Ksylitol 250g - 10,69zł
"Jeden z najbardziej popularnych i najzdrowszych zamienników białego cukru. Ksylitol to w 100% naturalny cukier pozyskiwany z brzozy, który ma aż o 50% kcal mniej od tradycyjnego cukru, jego smak, wygląd i rozpuszczalność ani trochę nie odstępuje zwykłemu cukrowi."
Jestem zadowolona z ksylitolu - a to dlatego, że od kilku miesięcy żyję w świadomości, że powinnam unikać zwykłego białego cukru sprzedawanego w hipermarketach - mam niestety hiperinsulinemię, powoli uczę się dopiero zdrowo odżywiać, i mam nadzieję, że w końcu przyniesie to efekty - dzięki ksylitolowi z pudełka na pewno będzie to łatwiejsze :)


Bio Planet - BIO Orzechy brazylijskie 150g - 13,99zł
"Ta odmiana orzechów charakteryzująca się wyjątkowo wysoką zawartością, korzystnych dla naszego serca, wielonienasyconych kwasów tłuszczowych oraz selenu. Selen jest składnikiem o silnym działaniu przeciwzapalnym i antyoksydacyjnym."
Orzechów brazylijskich nigdy nie jadłam i nie próbowałam - i w przypadku tych orzechów było niemalże podobnie, zjadłam tylko jednego a to wszystko dlatego, że mój narzeczony zjadł je na współe z naszym psiakiem... :D Bardzo im smakowały !


Gray Moka - Herbata czerwona "Spacer kochanków" 50g - 12,90zł
"Czerwona herbata "spacer kochanków" zawiera w sobie liście czerwonej herbaty połączone z liofilizowanymi porzeczkami, kwiatami pomarańczy i liśćmi truskawki. "
W ostatnim pudełku pojawiła się herbata tej samej firmy tyle, że zielona - która zaginęła gdzieś w mojej szafie w kuchni, cały czas co sobie o niej przypomnę, to akurat nie mam czasu jej szukać, a znowu gdy czas mam to o niej nie pamiętam :) Patrząc na skład wnioskuję, że ta herbata powinna mi smakować, jednak zanim ich spróbuję muszę zainwestować w zaparzacz do herbaty liściastej :)

Monini - Ziarna Inków 350g - 12,99zł
"Pod tą tajemniczą nazwą kryje się niezwykle ciekawa mieszanka ziaren, które mogą urozmaicić każdy posiłek w ciągu dnia. W skład ziaren inków wchodzą aromatyczny ryż, smakowity bulgur oraz niezwykle bogate w składniki odżywcze: quinoa i amarantus."
Niestety na temat tego produktu się nie wypowiem, ponieważ nie mogę jeść białego ryżu, więc to opakowanie oddałam swojej koleżance:)


Skarby Oceanu - Sól himalajska 1kg - 7zł
"Jeśli istnieją zdrowsze zamienniki białego cukru, sól również nie może pozostać bez własnego odpowiednika. Idealnym tego przykładem jest właśnie sól himalajska, która stanowi lepszy wybór od tradycyjnej białej soli."
Co do soli - jestem zadowolona ostatnio właśnie mówiła mi o niej moja koleżanka, jedyny minus dla mnie to to, że ma grube ziarenka a co za tym idzie będę musiała kupić jakiś młynek :) Jako, że z tradycyjnej soli kuchennej rezygnuję, himalajska na pewno przyda mi się od czasu do czasu :) 

- - - - - - - - - - - - 
I to by było na tyle przyjemności, czerwcowe pudełko bardzo mi się spodobało, na pewno bardziej niż w poprzednim miesiącu :)
Wartość po podliczeniu to : 57,57 zł
A tak prezentowała się cała zawartość pudełka :





4 komentarze:

  1. Mi się pudełko bardzo podoba :) Orzechy pycha !

    OdpowiedzUsuń
  2. Same fajne rzeczy. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie te boxy od dawna ! Tym razem przekonałaś mnie :)
    Mam nadzieję że nie będę zawiedziona :)

    Zapraszam na IG ! fit_domi880033 https://www.instagram.com/fit_domi880033/

    OdpowiedzUsuń

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS