18 października 2016

Wrześniowa Paka Zwierzaka - zdjęcia, moja opinia, zadowolony Pies - zapraszam!

Hej ! Wiem, że posty o Pace Zwierzaka były zazwyczaj po jej otrzymaniu, ale chciałam zrobić pewnego rodzaju test - zobaczyć jak sprawdzi się post w którym to pokazuję zawartość łącznie z moją opinią na temat danego produktu już po przetestowaniu go ! Nie wiem jeszcze, czy jest to dobry pomysł możliwe, że przy kolejnej Pace Zwierzaka zrobię to jeszcze inaczej :) No ale nic, zapraszam do poczytania i zobaczenia zawartości wrześniowej Paki Zwierzaka :


Zabawka Dingo
"Bawełniany gryzak dla psa. Produkt wyróżniony na międzynarodowych targach za innowacyjność. Zabawka idealna do gryzienia, szarpania, aportowania. "
Z początki byłam nijak nastawiona do tego produktu - jednak mój piesek po prostu pokochał ten szarpak! W drugim dniu od otworzenia paczki szarpak został już lekko uszkodzony przez mojego małego rozbójnika. Zabawka w tym momencie wygląda jak wygląda - został z niej jedynie materiał, ponieważ wata ze środka została wybebeszona :D Mimo wszystko oceniam zabawkę na prawdę wysoko, i uważam, że była na prawdę solidnie wykonana :) 
5/5

Zabawka Hantel Comfy
"Gumowa kość oraz winylowy hantel są idealne do gryzienia i aportowania. Zapewnia dawkę radości i zabawy dla każdego psa"
Ta oto piękna pomarańczowa zabawka w kształcie hantelka piszczała... tak piszczała przez cały jeden dzień :D Po chwili niestety mój zdolny piesek wepchał gwizdek do środka i zabawka już nie piszczała - jednak do tej pory jest w całości - co na prawdę rzadko się zdarza ! Zauważyłam jedno, Hugo ma rok - w ciągu tego roku zmieniło się jego podejście do zabawek - szarpaki uwielbia, tak samo jak piszczące zabawki, jednak w momencie kiedy coś już nie piszczy to zazwyczaj odstawia zabawkę w kąt i od czasu do czasu sobie o niej przypomni :) Hantelek pewnie nie został jeszcze rozszarpany, ponieważ wykonany jest z grubszej gumy, którą na pewno jest mu ciężej rozerwać :)
4,5/5

Przysmak Minis 8w1
"Pyszna, niskotłuszczowa kombinacja składników, wzbogaconych o cenne witaminy. Przekąska nie zawiera glutenu ani dodatku cukru. Świetnie nadaję się dla psów w każdym wieku, także dla pupili z wrażliwym żołądkiem" 
I tutaj może niektórych zdziwię - ale opakowanie nie zostało jeszcze do końca zjedzone :) Spróbowaliśmy tych przysmaków tak naprawdę dwa dni temu, może ze względu też na skład - w którym jest więcej ryżu niż np. samego mięsa. Mimo wszystko naszemu Hugonowi zasmakowało - według mnie ten przysmak jest idealny jako nagroda, lub do uczenia się komend, ponieważ nie są to duże kawałki. 
4/5

Kość z wołowiną 8w1
"Pyszna i zdrowa przekąska o bardzo niskiej zawartości tłuszczu. Smaczna wołowina zawinięta w wysokiej jakości skórę wołową. Bez sztucznych barwników i wzmacniaczy smaku. Doskonała dla psów w każdym wieku"
Ta oto kość została porwana jako jedna z pierwszych rzeczy z pudełka, oczywiście wystarczył jeden cały dzień i z kości nic nie zostało - Hugo bardzo lubi rzuć tego typu kości.:)
4,5/5

Paski mięsne - Comfy
"100% naturalny przysmak wykonany z najwyższej jakości suszonego mięsa. Bez barwników i konserwantów. Produkt jednobiałkowy, idealny dla psów w każdym wieku, a także alergików"
Skład jak najbardziej na plus, smakować też na pewno musiały bo znikły w oka mgnieniu ! :) Nawet nie wiem tak naprawdę kiedy daliśmy Hugowi ostatni pasek :) 
5/5

Kabanos - Planet Pet
"Zdrowy przysmak, zawierający 100% mięsa. Psiaki je kochają!"
I tutaj nie muszę chyba zbytnio komentować - jak wiadomo Hugo bardzo lubi te kabanosy, więc gdy tylko sobie na niego zasłużył - dostał go i zjadł ze smakiem. 
5/5

Kupon rabatowy i prezent z okazji miesiąca zdrowych zębów - Fera.pl
No i tutaj niestety nie wiem jak opisać ten produkt - a mianowicie chodzi mi o to, że jak można się domyśleć w środku znalazły się 3 sztuki dentastix'ów pedigree. Niestety jak wiadomo pedigree w swoich karmach jak i przysmakach prawie w ogóle nie ma mięsa, a większość produktów to sama chemia. Długo zastanawiałam się czy podać dentastix'a Hugonowi - postanowiłam sprawdzić jaka będzie jego reakcja na tego typu produkt - pies bardzo się ucieszył gdy miał go dostać, niestety po tym jak już mógł to schrupać powąchał i odsunął się od niego - koniec końców zjadł, jednak widać po nim było rozczarowanie i minę pt. "Co Ty mi tu matka dałaś?!" Jednak z drugiej strony wiadomo - miesiąc zdrowych zębów, pedigree chce się rozreklamować, polecają to niektórzy weterynarze, którzy mają podpisany kontakt z tą firmą... jednak jak dla mnie niestety ale dodawanie tego produktu do tak fajnej Paki, to niezbyt dobry pomysł:) Resztę dentastix'ów pewnie komuś podarujemy.
0/5

- - - - - - - - - - 
I to by było na tyle, jak widzicie z większości produktów byliśmy zadowoleni, jedynie to pedigree jak dla mnie - niewypał :) Tak jak pisałam notka ta ukazała się na prawdę bardzo późno, i ni wiem czy ktoś ją teraz w ogóle zauważy - bo wiem, że niektórzy z Was czekali na moje posty dotyczące Paki Zwierzaka, w tym momencie czekamy na informację, kiedy to Paki październikowe będą wysyłane, i wydaję mi się, że post z Paką październikową pojawi się dużo, dużo szybciej - kilka dni po otrzymaniu jej.:) A teraz zapraszam na dawkę zdjęć Paki oraz Hugona :) 












3 komentarze:

  1. Hej! Jesteśmy zainteresowani współpracą, nie znaleźliśmy jednak Twojego maila. Jeżeli masz ochotę, skontaktuj się z nami na adres mailowy: polandmarketing@rabble.se.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna paka dla słodziaka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dentastixów nie ma co demonizować. Wg mnie wybór codziennej karmy jest ważniejszy niż łakoci, które podaje się raz na jakiś czas.
    Cieszę się jednak, że nie zdecydowałam się na tą pakę. Mamy minisy 8in1 i szału nie zrobiły :( Nie są co prawda najgorszymi ciastkami wg kubków smakowych mej suni, ale do najlepszych im wiele brakuje.

    OdpowiedzUsuń

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS