7 kwietnia 2017

Bajkowe obroże od DoggieBears!

Hej!:)
Dzisiaj chcielibyśmy się pochwalić obrożami zamówionymi u DoggieBears . W pewien dzień koleżanka piszę do mnie, że wyczaiła promocję na obroże właśnie u DoggieBears - była to promocja na już zrobione gotowe obroże - popatrzyłam i wynalazłam po jednej dla moich pociech. Na obroże nie musieliśmy długo czekać - jako, że były już gotowe po zaksięgowaniu pieniędzy czekaliśmy jedynie aż listonosz przyniesie nam obroże. :) Byłam ciekawa, czy na żywo również będą nam się podobać, czy na pewno będą dobre. Po otworzeniu paczki ukazały się moim oczom oto takie obroże :


Oczywiście obroża Tom&Jerry dla Hugona, a Królewna Śnieżka dla Hery :) Obroże wykonane były z ozdobnej tasiemki naszytej na taśmę bazową. Obroże bardzo fajnie dobrana kolorystyczne, co prawda nie wybierałam tego ja ale na prawdę mi się spodobał :) Dla Huga wybraliśmy obroże o szerokości 2,5cm a dla Hery 3cm o ile się nie mylę - albo obydwoje mają po 3cm :D Obroże są u nas już prawie 3 miesiące - obydwie się bardzo dobrze sprawują. Do tej pory nie zniszczyły się - a czasem szarpią się po nich nawzajem. Jestem bardzo zadowolona z tego spontanicznego zakupu :) Jedynym minusem jaki się pojawił to to, że Hera już znacznie urosła od momentu kiedy zdjęcia były robione i zwyczajnie zatrzask jest dla niej za słaby - w momencie kiedy 15-kilogramowa Hera mocno pociągnie na smyczy lub lince to obroża się rozpina - po prostu dla niej zatrzaski są już za słabe :) A tak prezentują się w obrożach Hugo i Hera :) 








Wszyscy jesteśmy z nich zadowoleni, obroże oceniamy 5pk/5pk ! :) Mogłabym spokojnie polecić zakupy u DoggieBears znajomym :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS