9 kwietnia 2017

Fantastyczne bajkowe obroże od ToMika! My Little Pony oraz Batman !

Hej ! :) Dzisiaj chcielibyśmy zaprezentować nasze czaderskie obroże, które nam matka zamówiła od ToMika  . Obroże ToMika już od dłuższego czasu bardzo mi się podobały - jest to kolejna firma hand made robiąca spersonalizowane obroże. Długo zwlekałam z zamówieniem, zastanawiałam się czy na pewno obroże będą ładne, czy będą ładnie wykonane -  i szczerze? Nie potrzebnie tyle czasu się wahałam ! :) Bardzo niecierpliwie czekałam na moment kiedy obroże do nas dojdą, po otworzeniu paczki ujrzałam dwie przepiękne i starannie wykonane obroże - takie jakie sobie wymarzyłam dla mojej wspaniałej dwójki :)  

Niestety zapomniałam zrobić zdjęć samych obroży - a niestety po założeniu ich wrócił już upaprane w błocie - ale mam nadzieję, że na zdjęciach dobrze je widać. A więc dla Hery wybrałam obroże z przepięknej tasiemki w kucyki My Little Pony, szerokość ok. 3,5cm - obroża podszyta milutkim polarkiem minky. Obroża była świetna, zwłaszcza, że w momencie kiedy do nas doszła na zewnątrz było chłodno, więc nie było mowy o tym, żeby było jej przez tą obroże zbyt ciepło. Oczywiście na spacerach robiła furorę - bardzo dużo dzieci a zwłaszcza dziewczynek - na jej widok krzyczało "mamo mamo patrz! ten piesek ma obroże w kucyki pony!" :) Jedynym minusem który się pojawił było to, że pod wpływem mocnego pociągnięcia 15-kilogramowej Hery obroża nam się rozpięła, na co nie możemy sobie pozwolić :) 
Hugo za to dostał obroże zrobioną z bardzo popularnej tasiemki z logiem Batmana - obroża została podszyta czarnym polarem minky, szerokość to ok. 3cm - po prostu strzał w dziesiątkę ! :) Hugo bardzo ładnie się w niej prezentuję, i w tym przypadku zatrzask trzyma jak należy i nigdy nie zdarzyło nam się, żeby się rozpiął pod wpływem szarpnięcia. 











A tak Hugo i Hera prezentują się w obrożach od ToMika - jak oceniamy zakup? 
Oczywiście 5pk/5pk ! :) 
Na pewno jeszcze nie raz zrobimy zamówienie u ToMika! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS