12 listopada 2016

Recenzja legowiska dla psa z biedronki !

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym legowiska dla psa. Niedawno w biedronce pojawiły się różne legowiska dla psów i kotów - jako, że Hugo z miesiąca na miesiąc robił się coraz dłuższy i dłuższy to w końcu przestał się mieścić w swoim starym, zmasakrowanym legowisku. Poprzednie legowisko również było z biedronki - kupowane jakiś rok temu, i prezentowało się w ten sposób :
Miękkie, z milusiego materiału z wyciąganą poduszką - przez małego jamnika zostało po prostu zdewastowane, z wyciąganej poduszki został jedynie sam materiał a cała wata została powyciągana. I właśnie na takim wybrakowanym legowisku Hugo musiał leżeć. 

A teraz przejdźmy do nowego legowiska - musieliśmy wybrać największe jakie było, ponieważ jak wiadomo jamniki mimo, że są niskie to są okropnie długie. Ja niestety nie mogłam osobiście kupić legowiska, ponieważ akurat chorował w ciepłym łóżku, także nie wiedziałam dokładnie jak ono wygląda, jaki będzie miało dokładny kolor i materiał. 

Legowisko okazało się być koloru granatowego, i ze śliskiego materiału, no i bez wyciąganej poduszki. Poprzednie legowisko zaczęło służyć jako "pudełko" na psie zabawki, które poniewierały się głównie po całym moim pokoju, nie wspominając o reszcie mieszkania. Hugo pierwsze co zaczął robić to podgryzać legowisko - jak zwykle włączył mu się tryb jamnika demolki :D Jednak kilka uwag załatwiło sprawę. Najgorsze w tym wszystkim było to, że pomimo starań pies nie chciał w nim leżeć - wlazł jedynie na czas zdjęć i później koniec, totalna olewka. I tak to trwało kilka dni, dawaliśmy mu do legowiska zabawki, wkładałam go do środka i chwaliłam - mimo to posłanie miał głęboko w swoim czterech literach. Po tygodniu pogodziłam się z faktem, że chyba nici z tego wszystkiego będą, aż tu nagle... położyliśmy mu do środka wcześniejszą poduszkę ze wcześniejszego posłania - i jak za sprawą magicznej różdżki pies zaczął do niego wchodzić ! Teraz to już nawet śpi i bez tej poduszki - oczywiście jak to z jamnikami bywa, śpi z nami w łóżku - jednak przez dzień lubił poleżeć sobie w samotności w kuchni. Wydaję mi się, ze jego niechęć do tego legowiska mogła wynikać z materiału z jakiego zostało ono wykonane, i przez to, że legowisko strasznie szeleściło gdy się w nim kładł. Mimo wszystko jak za cenę 29,99zł wydaję mi się, że legowisko jest na prawdę fajne. Jest porządnie wykonane, i wydaję mi się, że za taką cenę się opłacało. Mimo wszystko poprzednie legowisko podobało się nam wszystkim bardziej - niestety było już za małe. 
Ocena : 4/5



5 komentarzy:

  1. Cudowny piesek :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny piesek :* zaobserwowana :)
    Zapraszam na mojego bloga również . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Legowisko wygląda na prawdę całkiem fajne, jednak trzeba trafić akurat na okazję, gdyż w Biedronce oferta zmienia się co chwilę ;) Na szczęście w sieci istnieje również wiele takich legowisk, więc każdy znajdzie coś dla siebie i swojej pieska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam leżankę dla psa ze sklepu Auuu. Są naprawdę warte swojej ceny.

      Usuń

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS