16 października 2017

Hauever - nasze pierwsze piękne Haueverowskie obroże ! :)

Hau !
Już jakiś czas temu na naszym fanpage chwaliliśmy się pięknymi obrożami od Hauever. Matka się nie pohamowała i postanowiła, że musimy takie swojej skromnej kolekcji posiadać. Wielka szkoda, że Hauever nie ma jakiś typowo "męskich" wzorów - jednak mimo tego wybrała dla nas po jednym wzorze - ja jako męski jamnik jestem lekko zażenowany wyglądem i kolorem obroży, ale widząc jak matce oczy błyszczą gdy ubiera mi obroże jestem gotowy nosić ją dumnie na mej męskiej szyi. A teraz przejdźmy do konkretów oddajemy klawiaturę matce, tak oto prezentowały się obroże po otwarciu przesyłki :

/obroża pół-zaciskowa ARBUZY/

/obroża pół-zaciskowa W GÓRACH/
Zdecydowałam się pierwszy raz na zakup obroży pół-zaciskowych, ciekawiło mnie, jak taka obroża 'działa' , i jak moje psy będą na takich chodzić - mamy problemy z ciągnięciem, i Hugo i Hera lubią sobie czasem zapomnieć jak się normalnie chodzi. Przede wszystkim obawiałam się, że obroża na zatrzask przy gabarytach Hery będzie się rozpinać - tak było w przypadku dwóch obroży z innych firm, przy mocniejszym pociągnięciu Hera jako szczeniak potrafiła rozpiąć obroże - na szczęście nigdy nie zdarzyło się to przy ulicy. Karton w którym dostaliśmy obroże był w środku wyłożony fioletowym papierem, oprócz dwóch obroży w środku znaleźliśmy również dwie naklejki : z logiem Hauever, oraz naklejkę z napisem "zejdź na psy!". Obydwie naklejki znalazły się na szufladzie z psimi rzeczami :)
Jeżeli chodzi o wygląd i wykonanie - jestem bardzo zadowolona, wzory podobają mi się przeogromnie, a jeszcze lepiej wyglądają ubrane na psach. Do tego piękne kolorowe okucia które jak dla mnie dodają większego uroku obrożom. Zastanawiałam się czy taśma nie będzie wykonana z jakiegoś cienkiego i nietrwałego materiału - byłam mile zaskoczona, taśma jest dosyć sztywna, i nie jest cieniutka co dla mnie jest dużym plusem - najbardziej obawiałam się, czy Hera przy mocnym pociągnięciu nie spowoduję, że obroża pęknie - na szczęście nic takiego się nie stało więc mogę przyznać, że obroże są wytrzymałe. Za niedługo pojawią się u nas kolejne obroże od tej firmy - jeżeli ktoś jest ciekawy jakie wzory wybraliśmy, to na pewno pochwalimy się na fanpage :) A tak Hugo i Hera prezentują się w swoich pięknych obrożach:





Podsumowanie :
- dużo pięknych wzorów do wyboru
- kolorowe okucia
- dobry kontakt z firmą
- możliwość zrobienia spersonalizowanego rozmiaru obroży
- bardzo dobre wykonanie, wytrzymała taśma
- obroże dalej żyją pomimo spotkania z brudem, krzakami, błotem, wodą 
- jedyny minus - to fakt, że Hauever'owskie obroże uzależniają ! :) 
Polecamy! 

5 komentarzy:

  1. Ja osobiście wole jednak jednokolorowe obroże - jakoś tak bardziej elegancko wyglądają, a ja lubię elegancje :D A w ogóle najpiękniejsze noszą charty <3 Uwielbiam je wizualnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ten hauever coraz bardziej, szkoda zatem, że Ami nie chodzi w obrożach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hauever produkuję również szelki :)

      Usuń
  3. Mi się strasznie podoba ten wzór w arbuzy i muszę przyznać, że Hera wygląda w nim cudownie *-*

    OdpowiedzUsuń

Hau! Jeżeli post się spodobał, możesz pozostawić po sobie jakiś ślad - chętnie wpadniemy również na Twojego bloga! ~H&H DOGS